نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2856
-
الف
+

علی نصیریان : آثاری بسازیم که بیانگر درد و حرف مردم باشد

«علی نصیریان» درباره کرکتر خود در سریال «برادرجان» و ساخت سریال های ماندگار در رسانه ملی ایران صحبت کرد.

«علی نصیریان» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران درباره جدیدترین نقش آفرینی خود در سریال «برادرجان» و ساخت سریال های ماندگار در رسانه ملی ایران صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «علی نصیریان» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران ، که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 وی را با بازی در سریال رمضانی «میوه ممنوعه» می شناسند ، درباره جدیدترین نقش آفرینی خود در سریال «برادرجان» و ساخت سریال های ماندگار در رسانه ملی ایران صحبت کرد.

این هنرپیشه معروف ایرانی درباره قصه سریال «برادرجان» و کرکتر خود در این اثر ماه رمضانی گفت: من علاقه‌ای ندارم درباره کاری که هنوز نشر نشده پیش داوری کنم چرا که مردم باید ببینند و خودشان درباره کرکتر و سریال نظر داشته باشند. 

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد : زمانی که من بازی در این سریال را پذیرفتم متن فلمنامه کامل نبود و قصه را برای من شرح دادند با این همه به نظرم قابلیت‌هایی داشت که باعث شد آن را بپذیرم.

«نصیریان» درباره قصه سریال‌های سال‌های اخیر در تلویزیون ایران و این که چقدر آن‌ها مخاطبان را جذب کرده‌اند، گفت : نباید قصه هایی درباره طلاق و اعتیاد را تکرار کنیم.

«علی نصیریان» اضافه کرد : ما باید تلاش کنیم مردم را با کارهای ماندگار به عنوان مخاطبان خود حفظ کنیم. ما نویسنده‌های بسیار خوبی داریم و باید با کارهای ماندگار، بر اساس ادبیات دراماتیک و داستانی خودمان، مخاطبان بیشتری را به تلویزیون ملی ایران جذب کنیم.

این هنرمند کهنه کار در پایان سخنانش گفت : من می‌دانم ما توانایی ساخت سریال‌های درخشان‌تری را داریم و آن چیزی که اکنون نمایش داده می‌شود همه ظرفیت و استعداد ما نیست ، استعداد ما خیلی بیشتر از این‌ها است و باید کوشش کنیم خود را به سطح واقعی توانایی‌هایمان برسانیم.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر